Aktualizuju

12.04.2011 16:12

Jak jsem dlouho na stránky ani nešáhla, tak to teď jdu napravit. Od Aresových 3. narozenin se pár věci změnilo. Hlavně co se týče jeho složitý dominantní povahy. Všechno jde od devíti k pěti a zdá se mi, že agresivita u něj stoupá ve všech směrech. Co se týká vrčení na psy, to už ani moc neřešim, jelikož je to podle mě problém neřešitelný. Ať si říká kdo chce co chce. Vyzkoušeli jsme spoustu metod, spoustu výcvikářů, ale s nulovým výsledkem. Kolikrát to vypadá, že si ani problémy dělat nechce, aby za to nebyl trestanej, a tak se radši schovává za mě, odvací hlavu od jinýho psa ale přesto si nemůže pomoct a stále vrčí. Jako by to měl zakódovaný v hlavě a nemohl s tím nic dělat. Navíc aby toho nebylo málo, tak si chce nejspíš účty vyřizovat i se mnou a nechá si líbít čím dál míň. Při přivolání se v klídku otočí a utíká přede mnou a samozřejmě se chytit nenechá. Něco jako hození ho na záda je dneska už o ruce. Zkrátka se mi z pejska stává bestie a už jsem z toho víc než zoufalá. Přes všechnu mojí snahu, čas a peníze, který jsem objetovala, je všechno jenom horší a horší:(((...kde je chyba....???

—————

Zpět