ZKO Rychety - Uhříněves

25.09.2010 13:18

Měli jsme příležitost si vyzkoušet nové cvičákovské prostředí, kde budeme skládat zkoušky. Kupodivu to Arese moc nevykolejilo a cvičil víceméně jako u nás. Ze začátku se snažil, ale přeci jenom mu nedalo nepročuchat zem. Po individuálním výcviku, který se zaměřoval na zkoušku BH se šlo na stopy. Našlápla jsem mu asi 50 m dlouhou stopu s jedním lomem a jedním předmětem. Musím ho pochválit, že stopu očuchal slušně, až na předmět, který jsme přešli. Sama jsem měla co dělat, abych rozluštila kudy stopa vede, ale Arísek mě vedl správně a lom zvládl na 1. Tentokrát jsem to kazila já jemu. Bohužel výlet do Uhříněvse měl i špatné stránky. Při čekání na stopě se podařilo to, že se k Aresovi přiblížil pes na nebezpečnou vzdálenost, když byl přivázaný a samozřejmě za příčiny Aresova pohledu "pojď se prát" se do sebe pustili. Byla to chvilinka, než jsme je od sebe dostali a Ares z toho vyšel s centimetrovou dírou v krku a ulomeným kouskem špičáku. Rána se hojí před očima a zub se prý obrousí, takže to doufám nebude mít následky v obraně.

—————

Zpět